تالار نت تالار عروسی
 


باغ تالار تشریفاتی هانی یکی از معروفترین باغ‌های تالار تشریفاتی در غرب تهران است و در گرمدره واقع شده است. این باغ تالار با بیش از ۲۰۰۰ متر مربع مساحت، دارای فضایی زیبا و با طراحی مدرن بوده و مناسب برگزاری مراسم های مختلف از جمله عروسی، نامزدی، عقد، سمینار، کنفرانس و … می باشد.

در باغ تالار تشریفاتی هانی، امکانات رفاهی متنوعی در دسترس مهمانان قرار دارد. همچنین، این مجموعه با تیمی مجرب و حرفه‌ای از پرسنل، به مهمانان خود خدمات با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

اگر شما قصد برگزاری مراسمی با فضایی زیبا، امکانات کامل و خدمات با کیفیت را دارید، باغ تالار تشریفاتی هانی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

گالری تصاویر باغ تالار هانی:

 

تالارنت با معرفی بهترین تالار و باغ تالار در تهران سعی می کند تا در آستانه ازدواج به جوانان کمک کند تا بدون کوچکترین استرسی با مقایسه باغ تالارها از نظر امکانات و خدماتی که ارائه می دهند بتوانند مناسب گزینه را با توجه به بودجه ای که دارند انتخاب کنند.

باغ تالار هانی هم یکی از باغ تالارهای گرمدره می باشد که این مجموعه با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد می تواند یک شب رویایی را برای شما رقم بزند



[تعداد: 14    میانگین: 2.7/5]


اطلاعات تماس

مدیریت فراهانیان
موبایل ۰۹۱۲۸۸۸۶۳۰۱
نشانی محدوده گرمدره
ظرفیت ۸۰۰ میهمان

هنگام مراجعه آشنایی خود را از طریق سایت "تالار نت" اعلام نمایید تا از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.



سوالات، نقد و بررسی

سوالات، نظرات و پیشنهادات