تالار نت تالار عروسی
 

کارت عروسی دیجیتال/ ساخت کارت دعوت دیجیتال آنلاین رایگان

  vahidi      2 سال پیش      ارسال دیدگاه  
کارت عروسی دیجیتال


با پیشرفت صنعت تکنولوژی و همه‌گیر شدن تلفن‌های همراه، کارت عروسی دیجیتال با مزیت‌های بسیار زیادتری نسبت به کارت عروسی کاغذی گزینه‌ای به صرفه‌تر و مناسب‌تر برای دعوت کردن مهمانانتان به مهم‌ترین شب زندگی‌تان می‌باشد.

کارت دعوت عروسی دیجیتال با مزیت‌های خود در زمان کمی جایگزین کارت عروسی کاغذی شد و این موضوع باعث شد هروزه کارت‌های دیجیتال عروسی بسیار با امکانات بیشتری ارتقا داده بشوند و در دسترس عموم قرار بگیرند، از مزیت‌های کارت عروسی دیجیتال رایگان ی‌توان به صرفه‌جویی در زمان، صرفه‌جویی در هزینه و… اشاره کرد. این مزیت‌ها نیمی از کاربردهای کارت دعوت عروسی دیجیتال می‌باشد.

در ادامه قصد داریم چند مزیت بارز و کاربردی کارت دیجیتال عروسی را با شما در میان بگذاریم.

رایگان، کارت عروسی دیجیتال بسازید!

اگر به دنبال راهی می‌باشید تا مهمانان عزیز خود را به شکیل‌ترین شکل ممکن به رؤیایی‌ترین شب زندگی عروس و داماد دعوت کنید و همچنین در کنار آن، هم در زمان و هم در هزینه صرفه‌جویی کنید ساخت کارت دعوت عروسی دیجیتال رایگان بهترین گزینه براش شما می‌باشد.

جهت ساخت کارت دعوت عروسی دیجیتال کلیک کنید :

کارت دعوت عروسی دیجیتال

کارت عروسی دیجیتال

  1.  صرفه‌جویی در هزینه، مهم‌ترین مزیت کارت عروسی دیجیتال

تهیه و سفارش کارت عروسی کاغذی در کنار تمامی دردسرهای سفارش، دریافت و پخش، هزینه‌های سرسام‌آوری هم به شما تحمیل می‌کند. زیرا شما در روند تهیه‌ی آن می‌بایست هزینه‌‌های کاغذ، جوهر، دستگاه و… را بدهید، اما کارت عروسی آنلاین تمام این مشکلات را برطرف کرده است و شما قادر هستید به صورت کاملا رایگان در سایت تالارکده اقدام به ساخت کارت عروسی دیجیتال خود کنید و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید.

هر عروسی به طور متوسط حدود 300 مهمان دارد، و قاعده این است که 70٪ از مهمانان باید کارت عروسی دریافت کنند زیرا در مواقعی شما یک خانواده یا یک زوج را با هم دعوت می‌کنید اما به هر حال شما باید 10% بیشتر کارت عروسی سفارش بدهید تا برای اتفاقات غیر منتظره یا دعوت‌های لحظه آخری آماده باشید اما خوب با کارت عروسی آنلاین شما با دادن یک بار هزینه هر تعداد مهمان به صورت نامحدود را که بخواهید می‌توانید به عروسی خود دعوت کنید و لینک کارت عروسی آنلاین خودتان را به آنان بفرستید.

  1.  با کارت عروسی دیجیتال، در زمان صرفه‌جویی کنید

بی‌شک تدارک دیدن برای برگزاری مراسم عروسی و عقد پرمشغله‌ترین روزهای زندگی عروس و داماد می‌باشد، به قدر کافی اجاره باغ تالار، خرید لباس عروسی، کت شلوار دامادی، اجاره‌ی ماشین، خرید اقلام مقدماتی عقد و عروسی و … زمان از شما می‌گیرد، با این تفاسیر بهتر است به دنبال روشی باشید که تا حد امکان زمان شما را آزاد کند.

با ساخت کارت دعوت عروسی دیجیتال رایگان شما تا حد زیادی در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد، زیرا شما دیگر نیاز با مراجعه حضوری به فروشگاه، گذراندن مراحل چاپ، دریافت و پخش آن را ندارید، شما به راحتی در منزل خود می‌‌توانید اقدام به تهیه کارت عروسی آنلاین خود نمایید.

کارت عروسی دیجیتال

  1.  با کارت عروسی آنلاین، زحمات پخش را فراموش کنید!

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده ساخت کارت دعوت عروسی دیجیتال رایگان نسبت به کارت عروسی کاغذی این است که زحمات و دردسرهای پخش کارت به صورت حضوری را ندارد، شما می‌توانید کارت خود را به صورت لینک اینترنتی از طریق پلتفرم‌های آنلاین همچون واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام، ایمیل، روبیکا و… و پلتفرم‌های غیر آنلاین مانند اس ام اس برای عزیزان خود ارسال کنید، کارت عروسی واتس اپی این امکان را به شما می‌دهد بدون هیچ دردسری از خانه لینک کارت عروسی خود را برای تمامی عزیزانی که قصد دعوت آن ها را به مراسم خود دارید ارسال نمایید.

  1. با امکانات زیاد، مهمانان عزیز خود را مجلل به مراسم خود دعوت کنید!

قطعاً شما برای مهمانانی که قصد دارند در مراسم عروسی شما حضور پیدا کنند ارزش زیادی دارید، از این رو شما هم می‌بایست تمام سعی خود را بکنید تا مهمانان خود را در مرحله‌ی اول به شکیل‌ترین شکل ممکن اقدام به دعوت آن ها بکنید.

کارت عروسی دیجیتال رایگان با امکاناتی همانند داشتن لحظه شمار و تایمر تا شروع عروسی، امکان پاسخ دادن مهمانان به کارت عروسی به صورتی که سوال می شود آیا مایل هستید در مراسم شرکت کنید و سپس مهمانان با انتخاب گزینه بله و خیر به دعوت نامه پاسخ می دهند، استفاده از قالب‌های زیبا برای زیباتر شدن کارت عروسی آنلاین، آدرس دهی تالار با استفاده از نقشه دقیق و … می‌تواند مهمانان شما را در نگاه اول نسبت به مراسم شما بسیار خوب کند.

آدرس در کارت عروسی دیجیتال

  1. با قطع کمتر درختان از محیط زیست حفاظت کنید

محیط زیستی که ما در آن زندگی می‌کنیم در معرض خطر می‌باشد، انسان‌ها با قطع درختان، ریختن آشغال در طبیعت، آلوده کردن هوا و… حسابی به محیط زیست ما ضرر وارد کردن که جبران این ضررها اگر غیرممکن نباشد بسیار سخت است، وظیفه‌ی ما این است که هرچند کم اما تا جایی که توان داریم از بروز اتفاقات بد برای محیط زیست جلوگیری کنیم، کارت عروسی آنلاین هم در همین راستا پایه گذاری شد و مهم‌ترین هدف آن جلوگیری از قطع درختان و مصرف بی‌رویه کاغذ می‌باشد.

شما هم در این کار با ما سهیم باشید و محیط زیست حفاظت کنید.

سخن آخر

با این تفاسیر و این همه مزیت تردید در انتخاب کارت عروسی دیجیتال رایگان ممکن است زیان‌های جبران ناپذیری را در آستانه‌ی برگزاری مراسم عروسی به شما بزند.

سایت تالارکده در جهت حمایت از عروس و دامادها اقدام به ارائه خدمات کارت عروسی آنلاین به صورت کاملا رایگان کرده است، شما می‌توانید هر زمان که مایل به ساخت کارت عروسی آنلاین بودید به این سایت مراجعه کنید و از این خدمات به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوید.



[تعداد: 4    میانگین: 4.3/5]


سوالات، نقد و بررسی

سوالات، نظرات و پیشنهادات