تالار نت تالار عروسی
 

باغ تالار کوچک در احمد آباد مستوفی

  MeRaj      2 سال پیش      ارسال دیدگاه  
باغ تالار کوچک در احمد آباد مستوفی


باغ تالار کوچک در احمد آباد مستوفی یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی می باشد. اگر به دنبال باغ تالار ارزان قیمت در این منطقه می گردید؛ این مقاله را از دست ندهید!

مراسم های دوران خواستگاری تا عروسی بسیار خاص است و دفعات بسیار کمی برای هرکس اتفاق می افتد به همین دلیل باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود و از کوچکترین جزئیات غافل نشد. اگر به دنبال برگزاری مراسم لاکچری هستید اما بودجه کافی ندارید دیگر نگران نباشید! در این مقاله به بررسی قیمت باغ تالار های احمد آباد مستوفی می پردازیم. تنها کافی است این مقاله را با دقت بخوانید تا بتوانید باغ تالار مناسب برای مراسم عقد و عروسی خود را پیدا کنید. با ما همراه باشید.

بهترین باغ تالار عروسی ارزان و کوچک احمدآباد مستوفی

برای دیدن عکس‌های بیشتر و اطلاعات تماس کافی است بر روی نام و یا عکس مجموعه کلیک کنید

باغ تالار کوچک در احمد آباد مستوفی

باغ تالار چوبی

فضای باز و سرسبز باغ تالار چوبی همراه با فضاسازی‌های انجام‌شده، دیوارهای کاه‌گلی فضایی مملو از گل‌های یاس فضایی زیبا و دل‌نشینی را برای شما و مهمانان شما به همراه دارد که می‌تواند شبی به‌یادماندنی را در مهم‌ترین شب زندگی‌تان رقم بزند.

این باغ تالار آماده پذیرایی تا حداکثر سیصد مهمان را دارد.

باغ تالار چوبی

دیگر ویژگی‌ها و امکانات باغ تالار چوبی:

  • با دکوراسیون تمام چوبی
  • دارای محوطه‌ای لوکس و مجلل
  • همراه با تم روستیک
  • مناسب برگزاری مراسم عقد در فضای باز
  • لوکیشن‌های متنوع و اکسسوری‌های چوبی

آدرس: غرب تهران – احمدآباد مستوفی – بعد از پمپ بنزین – کوچه پاشا

*-*تالار نت*-*

باغ تالار محرابی

باغ تالار محرابی در محدوده احمدآباد مستوفی – فیروز بهرام جزو بهترین تالار و باغ تالارهای جنوب غرب تهران محسوب می‌شود. این باغ تالار بسیار شیک و زیبا با ظرفیت 500 نفر توانایی برگزاری مراسمی شیک را دارد.

باغ تالار محرابی

دیگر ویژگی‌ها و امکانات باغ تالار محرابی:

  • با پذیرایی به صورت vip
  • ظرفیت پارکینگ نامحدود
  • مدیریت و کادر پذیرایی مجرب
  • تخفیفات ویژه

آدرس: احمدآباد مستوفی – کوی افسران – باغ تالار محرابی

در نهایت تمامی تالار های موجود در احمد آباد مستوفی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده‌ایم. امیدواریم با مشاهده آن ها باغ تالار کوچ و بزرگ مناسب خود را پیدا کرده باشید. مهمترین نکته در انتخاب   باغ تالار در نظر گرفتن بودجه می باشد. درست است که این مراسم ها برای شما اهمیت بسیاری دارد اما توجه داشته باشید خرج های اضافه می توانند بسیار دردسر ساز شوند. پس از چشم و هم چشمی های بی مورد بپرهیزید و بهترین روز های زندگی خود را بر سر هیچ و پوچ خراب نکنید. تالار کده همراه و پشتیبان همیشگی شما بهترین ها را برایتان آرزومند است.



[تعداد: 4    میانگین: 3.3/5]


سوالات، نقد و بررسی

سوالات، نظرات و پیشنهادات