تالار نت تالار عروسی
 

باغ عمارت عکاسی در شهریار

  mojtaba      1 سال پیش      ارسال دیدگاه  
باغ عمارت عکاسی در شهریار


طبیعی است که شما هم مانند تمامی عروس و دامادها ، علاقه دارید تا عکاسی عروسی و عکاسی فرمالیته شما ، زیبا و از هر نظر در سطح بالایی از کیفیت و امکانات صورت بگیرد.

برای دست یابی به عکاسی عروسی و فرمالیته جذاب ، باید یک باغ عمارت عکاسی مناسب را انتخاب کنید .

این انتخاب در سطح کیفیت عکس های شما بسیار تاثیر گذار است. باید باغ عکاسی انتخابی شما دارای لوکیشن های زیبای عکاسی ، نورپردازی مناسب ، دوربین و تجهیزات حرفه ای و… باشد ، تا شما بتوانید به بهترین ورژن عکس های خود دست پیدا کنید و خاطراتی شیرین را در قلب زندگی مشترک خود برای همیشه ثبت کنید.

در ادامه این مطلب از سایت تالار نت همراه ما باشید تا با بهترین باغ عمارت عکاسی شهریار آشناشویم

بهترین باغ عکاسی در شهریار

اگر به دنبال یک باغ عکاسی برای عکاسی عروسی، فرمالیته، اسپرت، کودک یا هر شاخه ی عکاسی با امکانات منحصربه فرد هستید، بدون شک باغ عمارت های عکاسی در شهریار می توانند بهترین گزینه برای شما باشند.

بطور کلی یکی از بهترین باغ های عکاسی شهریار را میتوان باغ عمارت ماکان دانست که با امکانات و خدمات بی نظیری که در اختیار علاقمندان به عکاسی فرمالیته قرار می دهد توانسته میزبان بسیاری از زوج ها و حتی سخت پسندان باشد

باغ های عکاسی شهریار به دلیل دارا بودن  طبیعت فوق العاده ، آب و هوای مناسب ، لوکیشن های خاص عکاسی و فیلمبرداری و همینطور فاصله کم با تهران یکی از محبوب ترین مقصد های زوجین برای عکاسی عروسی می باشند.

این مجموعه ها دارای اکسسوری های مختلفی هستند که زیبایی و جذابیت تصاویر شما را چند برابر میکنند.

برای انتخاب باغ عمارت عکاسی باید ویژگی های متفاوتی را در نظر بگیرید و به خوبی از امکانات و خدمات باغ عکاسی مذکور مطلع باشید ، تا بتوانید مناسب ترین گزینه با توجه به سلیقه خودتان را پیدا کنید.

در ادامه  ۴ تا از بهترین مجموعه ها برای اجاره باغ عکاسی در شهریار را خدمت شما همراهان عزیز معرفی می کنیم .

باغ عمارت عکاسی بهاران در شهریار

باغ عمارت عکاسی بهاران با بیش از۳۰ لوکیشن خاص عکاسی و فیلمبرداری میتواند یک گزینه ایده آل و  مناسب برای زوج های سخت پسند باشد .

این مجموعه با درختان بلند و پوشش گیاهی سرسبز احاطه شده است  و آماده است بهترین خدمات و سرویس دهی را خدمت مشتریان ارائه کند.

باغ عمارت بهاران نه تنها برای عکاسی و فیلم برداری مراسم عقد و عروسی مناسب است بلکه  با هزینه مناسب و فضای بروزی که این مجموعه دارد برای عکاسی صورت و پروفایل و همینطور عکس خانوادگی بسیار مناسب است.

عمارت عکاسی بهاران شهریار

امکانات باغ عکاسی بهاران

باغ عمارت عکاسی بهاران امکانات و مزایای زیادی دارد مانند :

  • اکسسوری های زیبا مانند؛ پل چوبی ، آبشار ، قایق چوبی ، آلاچیق گل و…
  • روف گاردن به همراه سقف متحرک
  • دکوراسیون و طراحی اروپایی
  • تصویربرداری هوایی
  • لوکیشن خاص و لاکچری برای عکاسی و فیلم برداری

آدرس : جاده اصلی تهران به سمت شهریار بعد از باغستان – خیابان بهاران – باغ بهاران- پلاک ۲

باغ عمارت درخشان شهریار

باغ عکاسی عروس درخشان شهریار ، با بیش از 600 متر مربع فضای داخلی، یکی از کامل ترین و بهترین عمارت های عکاسی در شهریار به حساب می آید. این باغ زیبا و منحصر به فرد به شکل خیره کننده ای طراحی شده و از ترکیب طبیعت و عمارت مدرن به بهترین شکل استفاده کرده است.

باغ عروس درخشان شهریار 3 عمارت زیبا دارد که می توانید برای ثبت عکس های خود استفاده کنید و همچنین 2 اتاق آماده سازی دارد تا فضای اسوده تری را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

ظرفیت این باغ عمارت تا 600 نفر را به راحتی پوشش می دهد و همینطور که برای عکاسی عروسی میتوانید از این عمارت زیبا استفاده کنید ، برای عکس اسپرت و کودک هم گزینه ی مناسبی است و فضایی که در اختیار شما قرار میگیرد را در کمترین باغ عکاسی دیگری میتوانید در ایران پیدا کنید.

عمارت عکاسی درخشان شهریار

آدرس : شهریار، میدان حافظ، انتهای بلوار شهید درخشان، روبه‌روی کوچه سبزه، پلاک ۴۰ 

باغ عمارت ماکان شهریار

باغ عمارت عکاسی ماکان شهریار با فضای زیبا و وسیع ، تجهیزات و امکانات بسیار مدرن  و تیم فیلم برداری و عکاسی حرفه ای یک گزینه مناسب برای کسانی هست که می خواهند عکس های عروسی خود را در محلی زیبا و همینطور با امکانات پیشرفته انجام بدهند.

عمارت ماکان یکی از پرطرفدار ترین عمارت هایی است که خدمات  عکاسی و فیلم برداری  در انواع مراسمات ؛ در این لوکیشن  جذاب انجام میشود. زوج های جوان می توانند با این مجموعه در خاطره انگیز ترین شب زندگی خود ،  به زیبایی هرچه تمام تر لحظات شیرین خود را ثبت کنند.

باغ عمارت ماکان شهریار با مسافتی بیش از 2000 متر مربع فضای باز و سرپوشیده ، آماده خدمت رسانی به شما زوج های جوان می باشد.

عمارت عکاسی ماکان شهریار

انواع لوکیشن های عمارت ماکان

لوکیشن های عمارت ماکان عبارتند از:

  • گلخانه
  • فضاهای شبیه سازی سن تورینی یونان
  • انواع فضاهایی  مانند : کتابخانه ، وایت روم ، دارک روم و…
  • انواع دالان های پرنور

معماری زیبا و لوکس و ترکیب سنگ و شیشه در باغ عمارت ماکان که بسیار جذاب طراحی شده است ،  باعث شده این مجموعه لوکیشن های خاصی را در اختیار مشتریانش قرار دهد.

خدمات ارائه شده برای عکس و فیلمبرداری در باغ ماکان شهریار بسیار متنوع می باشد که مشتریان می توانند با سلیقه و نیاز خودشان از انواع پکیج های عقد ، نامزدی ، عروسی ، فرمالیته و… استفاده کنند.

عمارت عکاسی باغ تالار والا

باغ تالار والا یکی دیگر از برترین باغ های عکاسی شهریار می باشد ، که با 10 سال سابقه درخشان  و با ظرفیت تا 1000 نفر آماده میزبانی از مراسم های عقد ، عروسی و… می باشد.

با این مجموعه رمانتیک ترین لحظات زندگی خود را رقم می زنید. اگر به دنبال یک عمارت عکاسی  زیبا با فضای مدرن و بروز هستید و انتظار خدمات و سرویس دهی با کیفیت بالا را دارید این مجموعه بهترین گزینه برای شما می باشد.

لوکیشن های متعدد و فضاسازی شیک وزیبای این مجموعه باعث شده ؛ روز به روزبه تعداد علاقه مندانش افزوده شود و میزبان مشتری های گرامی با سلیقه های متفاوت باشد

باغ تالار والا, باغ عروسی والا

امکانات تالار والا

  • طراحی زیبای اتاق عقد داخل برکه
  • آبنما و نماهای رومی
  • نورپردازی حرفه ای
  • محوطه ای بزرگ و سرسبز
  • پذیرایی با کیفیت بالا و خدمات تشریفات
  • اکسسوری منحصر به فرد

دیگر جذابیت های باغ و عمارت در شهریار

یکی دیگر از جذابیت های اجاره باغ عمارت در شهریار، وجود امکانات و خدمات لوکس می باشد که می توان برگذاری انواع مراسماتی همچون : عقد ، عروسی  و… را در این باغ عمارت ها انجام داد.سرویس دهی و وجود رستوران های لوکس در باغ برای خدمت رسانی به بهترین وجه برای بازدیدکنندگان مهیا است.

نکاتی برای اجاره باغ عکاسی در شهریار

برای اجاره باغ عکاسی در شهریار باید به نکاتی توجه داشت از جمله :

  •  تنوع لوکیشن برای عکس و فیلم برداری
  • نورپردازی مناسب
  • هزینه ورودی باغ
  •  وجود اکسسوری جذاب برای بالابردن جذابیت عکس ها
  • تیم حرفه ای عکاسی و فیلم برداری مجرب و حرفه  ای

در این مقاله به معرفی بهترین عمارت های عکاسی در شهریار و همچنین نکات مهم برای انتخاب مجموعه مناسب پرداختیم.

در سایت تالارنت سعی شده بهترین مجموعه های عروسی اعم از خدمات ؛ تالارهای پذیرایی ، تشریفات عروسی ، آتلیه و سایر خدمات مرتبط با عروسی به کاربران معرفی شود ، تا زوج های جوان بتوانند مجموعه دلخواه خود را در سریع ترین زمان انتخاب کنند .



[تعداد: 42    میانگین: 2.9/5]


سوالات، نقد و بررسی

سوالات، نظرات و پیشنهادات