تالار نت تالار عروسی
 

گران ترین مجلس عروسی دنیا را می شناسید ؟! / عروسی بیلیونر هندی

  abtahi      8 سال پیش      ارسال دیدگاه  
مجلس عروسی در تالار پذیرایی مجلل


آیا شما گرانترین مجلس عروسی جهان را می شناسید ؟؟!!

این مراسم عروسی که گران ترین مراسم در دنیا برگزار شد در حضور نزدیک به هزار مهمان در یکی از باغ های باستانی مربوط به قرن ۱۷ فرانسه برگزار شد. کارت های عروسی این مراسم تماما از نقره ساخته شده بودند.

 

مجلس عروسی در تالار پذیرایی مجلل

گرانترین مجلس عروسی جهان به یک داماد هندی به نام ‘ آمیت باهاتیا ’تعلق دارد.

این عروسی که در سال ۲۰۰۴ برگزار شد هنوز هم به عنوان گرانترین عروسی دنیا شناخته می شود. این مراسم در حضور نزدیک به هزار مهمان در یکی از باغ های باستانی مربوط به قرن ۱۷ فرانسه برگزار شد. کارت های عروسی این مراسم تماما از نقره ساخته شده بودند.

یک چنین عروسی با این همه ریخت و پاش نکات جذاب زیادی دارد که در مورد هر کدام می شود در یک مطلب جداگانه بحث کرد. اما در اینجا اجمالا به چندتا از جذاب‌ترین‌های آن اشاره خواهیم کرد.

ریخت و پاش ما کجا و ریخت و پاش ایشان کجا ؟!!

اول آن که هر میهمان با یک رولزرویس و یک راننده وارد می‌شد و شاید قبل از هرچیز نظرش به سمت کیک عروسی دو متری جلب می‌شد. اینها به کنار! این که چقدر به جنیفر لوپز، انریکه ایگلسیاس و استینگ پول داده اند تا در این مراسم کنسرت خصوصی برگزار کنند هم به کنار! قسمت خنده‌دار مراسم هم مربوط می‌شد به خواننده معروف جی لو که نتوانست اسم عروس و داماد را تلفظ کند و به خاطر این موضوع که به نظر او سخت‌ترین کاری بود که آن شب باید انجام می‌داد، عذرخواهی کرد!

حالا می‌رسیم به دکوراسیون! تمامی دیوارها با گل‌های ادریس و سقف‌ها با شمع‌های آویزان پوشیده شده بودند و تصور کنید که ناگهان عروس خانم در لباسی از برند الی ساب که مستقیم از پاریس آمده، در میان این همه گل و شمع با شکوه هر چه تمام‌تر ظاهر شد. این لباس برای خانواده ثروتمند داماد چیزی در حدود چند ده هزار یورو درآمد.

چیزی که بیشتر باعث تعجب ما می‌شود وزن آن است. این لباس یازده کیلو وزن داشت و به دلیل دنباله بلندش، چندین نفر هنگام آمد و رفت عروس آن را حمل می‌کردند!

آخرین نکته زیورآلات است که در این قسمت نیز پدر داماد برای عروسش سنگ تمام گذاشت: یک تاج، یک جفت گوشواره و یک گردنبند، همگی از الماس.

طبق شایعات، این زوج مراسمی خودمانی نیز در لندن برگزار کردند.

جشن و پایکوبی در هفت شبانه روز و استفاده از ده گروه موسیقی و دویست خدمتکار و صد و بیست گارسون فقط بخش های از ریخت و پاشهای این داماد هندی بود.



[تعداد: 4    میانگین: 3.5/5]


سوالات، نقد و بررسی

سوالات، نظرات و پیشنهادات