تالار نت تالار عروسی
 

عکس هایی از مراسم عروسی وحید امیری

  ادمین      8 سال پیش      ارسال دیدگاه  
عکس عروسی وحید امیری بیراوند


عروسی وحید امیری خبر شادی و خوشحالی دیگری برای پرسپولیسی ها بعد از برد آنها مقابل صبا بود. مراسمی که در آن حاشیه هایی داشت.

از جمله حاشیه های این مراسم عروسی وحیدی امیری رانندگی عجیب و غریب بیراوند دروازبان پرسپولیس و پخش زنده حرکات تخلف آمیز او در حین رانندگی بود.

علیرضا همه شرایط را فراهم کرد و پخش زنده‌ای را استارت زد که این دروازه‌بان را در حال رانندگی با سرعت غیر مجاز نشان می‌داد! ساعت یک بامداد، پس از بازی با صبا، رانندگی با سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و… . جدا از همه این تخلف‌هایی که دروازه‌بان پرسپولیس انجام داده است باید به نکته مهم دیگری هم اشاره کرد. اینکه پرسپولیسی‌ها این هفته باید مقابل تراکتورسازی به میدان بروند. تیمی که جدی‌ترین رقیب در جنگ قهرمانی برای آنها به حساب می‌‌آید. آیا پرسپولیسی‌ها پس از بازی با صبا تمرین نداشته‌اند که بیرانوند از خواب و زندگی‌‌اش زده و راهی خرم‌آباد از جاده ملایر شده است؟ این حرف‌ها را خودش در این ویدئو زنده زد که: «جاده خرم‌آباد را برف بسته است. دارم می‌روم از سمت ملایر به خرم‌آباد برسم.»

بیرانوند در بخش دیگری از این ویدئو زنده گفت: «دارم می‌روم عروسی و امتحان دانشگاه و… باید امتحان بدهم که یک وقت سرباز نشوم تا مجبور شوم ترک‌‌تان کنم!»

این حرف‌های بیرانوند در کمتر از چند دقیقه، کلی لایک و کامنت به همراه داشت. جالب اینجاست که در پخش لایو علیرضا بیرانوند از اینستاگرام، دو نفر دیگر هم قابل مشاهده بودند که آهنگی را با صدای بلند گوش می‌دادند. بدون‌شک رفتار علیرضا بیرانوند که کمربند ایمنی را هم نبسته بود با واکنش مسئولان باشگاه پرسپولیس روبه‌رو خواهد شد. مسئولانی که البته مدیر روابط عمومی آنها که همان‌طور از اسمش مشخص است باید پایه را بر، برقراری ارتباط با رسانه‌ها بگذارد به‌رغم تماس‌های مکرر حاضر به پاسخگویی نشد. حال دیگر از سایر مسئولان پرسپولیس انتظاری نمی‌رود که در این زمینه پاسخگو باشند. شاید خود برانکو در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور به این نکته اشاره کند و…

ماشین عروس وحید امیری خودروی دنا بود که کاملا فوتبالی تزیین شده بود. ماشینی که توسط گل عدد شماره پیراهن او در پرسپولیس “19” تزیین شده بود.

ماشین عروس وحید امیری

 

آماده شدن وحیدی امیری برای حضور در مراسم عروسی

عکس عروسی وحید امیری, مراسم عروسی وحید امیری

عکس/ مراسم عروسی وحید امیری

 عکس های عروسی وحید امیری

از طرف پرسپولیسی ها که پیش از مراسم و در تهران کادوهای خود را به وحید داده بودند، علیرضا بیرانوند همشهری وحید در مراسم حضور داشت. مراسمی که به گفته حاضرین چندین هزار مهمان به عنوان دعوت شده بودند و تنها 8 هزار ماهیچه در شام عروسی سرو شد.

عکس عروسی وحید امیری بیراوند

عروسی وحید امیری بازیک پرسپولیس

 



[تعداد: 30    میانگین: 2.5/5]


سوالات، نقد و بررسی

سوالات، نظرات و پیشنهادات