تالار نت تالار عروسی
 

وظایف همراهان عروس و ساقدوش ها در طول مراسم عروسی

  abtahi      7 سال پیش      ارسال دیدگاه  
همراهان عروس


به طور کل مراسم عروسی هزینه های زیادی دارد که غیر قابل اجتناب است. یکی از مواردی که ممکن است دارای بار مالی برای شما باشد مدیریت امور همراهان عروس است. ممکن است بگویید این مسائل به راحتی قابل گفت و گو و حل شدنی است اما پیشنهاد می کنیم از ابتدا به فکر موارد زیر باشید.

قبل از هر چیز معین کنید هزینه لباس، رفت آمد و موارد دیگر برعهده شما است یا خود همراهان. به این ترتیب می توانید از توقعات آن مطلع شوید و براساس بودجه عروسی تان برایشان تصمیم گیری کنید.فراموش نکنید که اگر مراسم در مسافت دور باشد این هزینه ها بیشتر هم خواهد شد.

همراهان عروس, ساقدوش عروس
همراهان عروس و ساقدوش ها

تهیه لباس عروس و پیگیری خرید های مرتبط مثل جواهرات،کفش و… بر عهده آن ها است(مگر این که قصد هدیه دادن داشته باشند!).گرچه همه خرید ها باید با حضور عروس و گاهی داماد صورت بگیرد اما پیگیری خردید ها می تواند برای آنها بسیار وقت گیر و خسته کننده باشد. از این جهت توصیه می کنیم این موارد را برعهده همراهان قرار دهید.

مسئولیت همراهی عروس توسط ساقدوش ها در روز عروسی، حتی قبل و بعد از آن از مهم ترین مسئولیت های آنان است. هماهنگی های مرتبط با حضور عروس در آرایشگاه، مدیریت ورود و خروج عروس در مراسم، کمک به آرامش روانی او در طول عروسی و حتی حمایت عاطفی از او برای شروع یک زندگی جدید ازجمله این مسئولیت ها است.

گاهی هدایت بخشی از مراسم نیز بر عهده ساقدوش ها و همراهان عروس قرار می گیرد. این مهم می تواند شامل مدیریت پذیرایی، خوشامد گویی به مهمانان، مدیریت میز ها هنگتم سرو غذا یا حتی انتخاب موزیک های پخش شده در طول مراسم باشد. این بسته به نوع صمیمت عروس با آنه و البته مسئولیت پذیری شان است.

در کل نباید فراموش کرد حضور آن ها به همراه عروس بزرگترین هدیه است که توانسته اند بدهند، پس نباید توقع هدیه های گران قیمت و بزرگ را از آن ها داشت! خصوصا اگر دوستان صمیمی باشند. توصیه می شود بعد از اتمام مراسم با هدیه ای از آن ها سپاس گذار باشیم. این کار می تواند باعث شود شیرینی همراهی با شما در کامشان دو چندان شود.



[تعداد: 9    میانگین: 2.4/5]


سوالات، نقد و بررسی

سوالات، نظرات و پیشنهادات