تالار نت تالار عروسی
 

باغ تالار ارزان قیمت در شهریار

  mojtaba      7 ماه پیش      ارسال دیدگاه  


انتخاب باغ تالار مناسب برای برگزاری جشن عروسی یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که زوج‌های جوان باید انجام دهند. در واقع، قیمت مناسب باغ تالار برای مراسم عروسی، یکی از فاکتورهای مهم برای بسیاری از زوج‌ها است. خوشبختانه، منطقه شهریار دارای باغ تالارهای متعددی با قیمت‌های مناسب است که می‌توانند نیازهای مختلف زوج‌ها را برآورده کنند.

اگر شما برای مراسم های مختلف خصوصا عقد و عروسی به دنبال باغ تالار شیک و ارزان در شهریار هستید، ما به شما مجموعه‌های را معرفی میکنیم با ارائه خدمات با کیفیت از نظر اقتصادی مقرون بصرفه باشند و همینطور مکانی زیبا و دلنشین برای ثبت یک خاطره خوب و یا یک شب ماندگار برای شما و مهمانانتان باشد.

معرفی باغ تالارهای شیک و ارزان قیمت در شهریار

شهریار با داشتن باغ تالارهای متنوع، برای هر سلیقه و بودجه ای، گزینه ای مناسب ارائه می دهد.

با انتخاب باغ تالارهای ارزان قیمت در شهریار، می‌توانید از جشنی به یاد ماندنی در فضایی زیبا و دلنشین لذت ببرید و خاطره‌ای خوش از این روز به یاد ماندنی را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر از هر مجموعه می توانید روی آن کلیک کنید تا اطلاعات کاملی از هر مجموعه بدست بیاورید

  • باغ تالار عروس ایران
  • باغ تالار عمارت کیوان (مهستان)
  • باغ تالار عمارت ملل
  • باغ تالار روژین
  • باغ تالار رونیکا
  • باغ تالار شایان
  • باغ تالار تفرشی
  • باغ تالار عمارت ابریشم

باغ تالار عروس ایران

آدرس: کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص – روستای زرنان – اولین کوچه سمت چپ – باغ تالار عروس ایران

تلفن: ۰۹۱۲۵۷۷۳۹۱۳

باغ تالار عروس ایران در شهریار و در روستای زرنان واقع شده است. این باغ تالار دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه‌ای، سفره عقد زیبا و مجلل، اتاق عقد مجزا، پرسنل مجرب و همینطور سفره خانه سنتی نیز میباشد.
فضای باغ تالار عروس ایران زیبا و سرسبز است و با گل‌ها تزئین شده است. این باغ فضایی آرام و دلنشین دارد که خاطره‌ای خوش از جشن عروسی شما را در برای شما و مهمانانتان ثبت خواهد کرد.
نکته مهمتر که در مورد باغ تالار عروس ایران به شما بگوییم این است که این باغ تالار دارای یک دفتر اصلی در تهران برای عقد قرارداد و هماهنگی‌ها در تهران است که این امر می‌تواند آسودگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

باغ تالار عروس ایرانی یک باغ عروسی شیک و ارزان در شهریار

باغ تالار عمارت کیوان (مهستان):

آدرس: شهریار – سعید آباد – روبروی مجتمع مسکونی مهستان – کوچه حاج مسعود – خیابان یاس ۲ – پلاک ۸۸ – باغ عمارت کیوان
تلفن: ۰۹۱۲۸۵۸۴۶۱۸

باغ تالار عمارت کیوان (مهستان) یکی از باغ تالارهای معروف منطقه شهریار است که میتواند به شما در ارائه خدمات متنوع و باکیفیت کمک کند تا شبی خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند.
از مشخصه‌های بارز باغ تالار عمارت کیوان میتوان به ظرفیت خوب این مجموعه نام برد که دارای ۲ سالن بزرگ و مجزا برای بانوان و آقایان با گنجایش ۳۰۰ نفر میباشد.
باغ تالار عمارت کیوان (مهستان) دارای امکانات متنوعی از جمله قهوه خانه مراکشی و کافی‌شاپ، اتاق عقد ۱۰۰ متری با ارتفاع بسیار زیاد، جایگاه عروس و داماد، سیستم صوتی و تصویری، نورپردازی حرفه‌ای و پارکینگ اختصاصی مسقف می‌باشد.

عمارت کیوان یک باغ عروسی ارزان در شهریار

باغ تالار عمارت ملل:

آدرس: آزادگان – اتوبان فتح به سمت غرب – جاده باغستان – خیابان گلگون – خیابان امام خمینی – پلاک ۱۲ – باغ تالار عمارت ملل
تلفن: ۰۹۱۲۴۸۳۹۵۹۷

باغ تالار عمارت ملل، یا همان عمارت ملل، یک باغ تالار شیک و زیبا در منطقه باغستان شهریار است که با داشتن فضایی بسیار لوکس، میتواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای برگزاری مراسم‌های شما باشد.

عمارت ملل در حدود ۸ سال پیش با هدف ارائه خدمات با کیفیت در زمینه برگزاری مراسم‌های عروسی، نامزدی افتتاح شد. این عمارت در طول سال‌های فعالیت خود، توانسته است که رضایت مشتریان خود را در این سال‌ها به دست آورد و به یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین باغ تالارهای منطقه تبدیل شده است.

خدمات قابل ارائه این باغ تالار عبارت از تشریفات و پذیرایی، سفره عقد داخل عمارت، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کیک و شیرینی‌های سفارشی از بهترین شیرینی فروشی‌ها، میوه و دسر مناسب و با کیفیت، گل‌آرایی، شمع‌آرایی، آتش‌بازی، موزیک زنده، تصویربرداری و دیگر خدماتی که شما نیاز داشته باشید.

عمارت ملل; باغی شیک در شهریار

باغ تالار روژین:

آدرس: محدوده شهریار

تلفن: ۰۹۱۲۱۰۵۶۷۰۳

باغ تالار روژین بسیار زیبا و مجلل، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای برگزاری جشن‌های عقد و عروسی و نامزدی و سایر مراسمات شما میباشد.
باغ تالار روژین با ارائه خدمات ویژه و با کیفیت با قیمت مناسب و اقتصادی، توانسته است در بین زوج‌های جوان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری جشن‌ها باشد.
پرسنل کاربلد و مجرب باغ تالار روژین میتوانند با تلاش بی‌وقفه خود، بهترین شب را برای شما به ارمغان بیاورند.

باغ تالار روژین شهریار ( شیک و ارزان )

باغ تالار روژین دارای امکانات فراوانی میباشد که به بخشی از آن در اینجا اشاره خواهیم کرد.

  • قهوه خانه سنتی در تم‌ها و سبک‌های مختلف
  • اتاق عقد در داخل فضای باز و همینطور داخل سالن
  • آشپزخانه صنعتی و اختصاصی
  • استیج رقص بسیار زیبا و مدرن
  • سیستم صوتی و نورپردازی حرفه‌ای به همراه نمایشگر بزرگ تصویری

این مجموعه از ابتدای برنامه ریزی مراسم شما در کنار شما خواهد بود تا زیباترین و شادترین لحظات زندگی را در حافظه شما برای سالیان دراز ثبت کند.

باغ تالار رونیکا

آدرس ۱: ابتدای جاده شهریار – باغستان – سعید آباد

تلفن: ۰۹۱۲۰۹۸۶۸۶۵

باغ تالار رونیکا در شهریار یکی از نزدیک‌ترین باغ تالارها به شهر تهران میباشد که دارای سه عمارت اختصاصی میباشد. این باغ تالار ۱۵ سال تجربه ارائه خدمات تشریفات و پذیرایی مجالس عقد و عروسی را به عهده دارد و با امکانات مدرن و به روز و فضای بسیار دلنشین و زیبا می‌تواند مراسم شما را به بهترین شکل ممکن اجرا کند.

از امکانات و خدمات بسیار خوب باغ تالار رونیکا بخواهیم بگوییم، میتوانیم به آتلیه عکاسی رایگان در این مجموعه‌ها نام برد و همینطور انجام تست رایگان مراسم برای عروس و داماد‌ها و شمع
آرایی و گل آرایی. در ضمن باغ تالار رونیکا دارای آشپزخانه کاملا صنعتی به همراه سرآشپز حرفه‌ای میباشد که میتوانید با خیال راحت از مراسم خود لذت برده و کار مراسم خود را به این مجموعه واگذار کنید.

باغ تالار رونیکا شهریار

باغ تالار شایان:

آدرس: شهریار – سعید آباد – خیابان چمران – ۱۵ متری سلمان – بن بست سعید
تلفن: ۰۹۱۲۷۷۶۶۷۴۷

یکی از معدود باغ تالار‌هایی که مراسم عقد و عروسی را در فضای باز به صورت اختصاصی برگزار میکند، باغ تالار شایان میباشد.
دفتر مرکزی این مجموعه در ۲ آدرس قرار دارد، اول در ظفر – انتهای خیابان آرش و دوم در سعادت آباد، روبروی بیمارستان عرفان قرار دارد که شما میتوانید برای عقد قرارداد و اخذ توضیحات بیشتر به آنجا مراجعه کنید.

برخی از امکاناتی که میتوان برای باغ تالار شایان از آن نام برد عبارتند از:

  • دیزاین روستیک حرفه‌ای
  • محوطه باز نورپردازی شده به همراه چیدمان مدرن
  • پخت و سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی
  • پارکینگ اختصاصی
  • و همینطور پرسنل و کادر حرفه‌ای

با وجود همچین مجموعه‌ای، امکان نگرانی برای برگزاری مراسم‌های خود را نداشته باشید و از صفر تا صد مجالس خود را میتوانید به باغ تالار شایان بسپارید.

باغ تالار شایان

باغ تالار تفرشی:

آدرس: کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج – بلوار کرمان خودرو – کوچه اسنا یدک – باغ تالار تفرشی
تلفن: ۰۹۳۳۹۹۸۱۰۰۰

باغ تالار تفرشی در جاده مخصوص کرج، یه باغ بسیار زیبا و قشنگ که پر از درخت و گل و گیاه میباشد. این باغ تالار دارای دو سالن مجزا میباشد.
اگر بخواهیم توضیحات بیشتری در مورد امکانات باغ تالار تفرشی بدهیم، میتوان گفت که فضای سبز این باغ تالار دارای درختان بلند و قشنگ، گل‌های رنگارنگ تزیین شده است.
آشپزخانه بسیار مجهز و مدرن که میتواند بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت ارائه دهد. همینطور کادر مجرب و کارآزموده باغ تالار تفرشی که از ابتدا تا انتهای مراسم، میتوانند از عهده پذیرایی مهمانان شما به خوبی برآیند.

در ضمن باغ تالار تفرشی دارای پارکینگ اختصاصی با نگهبان بوده تا از وضعیت خودروهای میهمانان شما به خوبی محافظت گردد.

باغ تالار تفرشی شهریار

 

باغ تالار عمارت ابریشم

آدرس: شهریار، جاده باغستان، بعد از سعیدآباد، خیابان وحید ۳، پلاک ۵
تلفن: ۰۹۱۲۱۰۵۶۷۰۳

باغ عمارت ابریشم یکی از نزدیکترین باغ‌ها به تهران میباشد و همچنین دارای سالن‌هایی با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر میباشد که با استفاده از پرسنل کار دیده و مجرب و دیگر امکاناتی که در زیر به معرفی آن می‌پردازیم، میتوانند مراسم شما را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند.

باغ تالار عمارت ابریشم با ۲۰ سال سابقه در این حوزه و در فعالیت تشریفات مجالس و همینطور با استفاده از روش‌های به روز و مدرن و طراحی‌های داخلی و چیدمان مناسب یک مراسم درخور و شایسته را برای شما رقم بزند.

از امکانات و خدمات این باغ تالار میتوان به اتاق عقد داخل سالن و همین طور مجزا، محل بازی برای کودکان در هنگام اجرای مراسم، گل آرایی و شمع آرایی یونیک، اجرای سفره عقد‌های ژورنالی و دیگر خدماتی که میتوانید به دفتر مرکزی این باغ تالار به آدرس جردن – خیابان ناهید مراجعه کرده و از دیگر خدمات قابل ارائه این مجموعه با خبر شوید.

باغ تالار عمارت ابریشم

درنهایت

باغ تالارهای شهریار با ارائه خدمات و امکانات متنوع، فضایی ایده‌آل برای برگزاری جشنی به یاد ماندنی را فراهم می‌کنند.

دسترسی آسان از تهران و کرج، آب و هوای خوش، باغ تالارهای مجلل، تنوع در خدمات و امکانات، و قیمت مناسب، از جمله مزایای انتخاب باغ تالارهای قیمت مناسب شهریار هستند.

با انتخاب این باغ تالار های ارزان، می‌توانید از جشنی به یاد ماندنی در فضایی زیبا و دلنشین لذت ببرید و خاطره‌ای خوش از این روز به یاد ماندنی را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.



[تعداد: 0    میانگین: 0/5]


سوالات، نقد و بررسی

سوالات، نظرات و پیشنهادات